گالری متین

رنگامیزی شما

1390/11/5 13:27
نویسنده : مامان مینا
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان ببین چه ناز و قشنگ و تمیز این نقاشی رو رنگ کردی.

ای جا هم چی داریم.....................................................................................................

.........................

.................

.........

...........

چند تا چشم چشم دو ابرو ورژن جدید که با دستای قشنگ تو کشیده شده.

دلم می خواد دستاتو غرق بوسه کنم آخه خیلی ماه و قند عسل می کشی. جیگرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مبین فرفری
8 دی 90 19:28
آفرین پسر هنرمند بوس بوس
به ما هم سر بزنید


حتما
علي خوشتيپ
8 دی 90 19:52
سلام متين جون چه نقاشيهاي قشنگي من تو مسابقه جشنواره شركت كردم.از كارم ديدن كن و اگه خوشت اومد كد من 150 و دو كد ديگه رو به شماره 09354000537 پيامك كن.خوشحال ميشما توضيح كامل راي دادن تو وبلاگمه.تا ساعت 23 روز جمعه هم بيشتر وقت نداريم@};
نرگس
12 دی 90 13:17
هی وای من تو چه کردی !!!!
هر قلمی که به کاغذ می زنه لرزه به دامن هنر می زنی
بابا نقاش... جیگر خاله ... ماشاء الله
ادامه بده بازم میام پیشت و بهت سر می زنم


مرسی خاله جون از این همه لطفی که به ما داری
نرگس
12 دی 90 13:18
یه پیشنهاد به مامان متین جون
ببخشید فضولی می کنم ولی به نظر من اسم وبلاگشو کاش می زاشتی گالری متین بهتر نبود؟


خوشحالم از نظرت عزیزم بنظر خودمم بهتره .ممنون
فریده مامان تانیا
22 دی 90 13:14
باکمال میل لینکتون کردم لطفا منو لینک کنید


حتما عزیزم. ممنون که به ما سر زدید
نرگس
25 دی 90 10:43
مرسی از اینکه پیشنهادمو قبول کردی بوس
منتظر نقاشی های جدید گل پسرم هستم



پیشنهادات خوب همیشه پذیرفته می شه گلم. هر وقت اپ بشم خبر می دم بهت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گالری متین می باشد