گالری متین

اولین چشم چشم دو ابرو

1390/10/4 20:15
نویسنده : مامان مینا
1,512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان این وبلگرو مخصوص نقاشیهای شما گذاشتم تا پیشرفت خودتو ببینی.

اولین نقاشی هم که کلی با ذوق کشیدی توی ورق نبود بلکه توی این تخته های مغناطیسی بود که راحتم پاک می شد منم واسه این که از دستش ندم زودی عکس گرفتم .

این کارتو خیلی دوست دارم اون موقع هنوز 2 سالو نیمه بودی و به عشق شعر چشم چشم دو ابرو تا می خوندیم و می کشیدم واست یه عالمه ذوق می کردی و آخر سری هم که یه بار که می خوندم توهم دستو پا شکسته باهام همراهی کردی و حین خوندن این اثر هنری رو کشیدی. مامان قربونت بشه نقاش من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ماماني هديه
5 دی 90 9:57
آفرين پسر با استعداد
خوش به حال ماماني با اين پسرش


واقعا ممنون که سر زدید . بازم اینجا بیاید.
مامان امیرعلی
5 دی 90 14:33
آفرین.گفتی پیکاسو نقاش بوده.متین روشو کم کردیا


مرسی عزیزم.
مامان یسنا
6 دی 90 14:34
مامان یسنا
6 دی 90 14:36
عزیز دلم عنوان وبلاگت رو تصحیح کن!!! نوشتی نفاشی به جای نقاشی
دوستت دارم


ای وای مرسی خانمی
نرگس
7 دی 90 8:45
ای پیکاسو
ای اثر هنری
ای نقاشی بی تو بی معنا
اصلاً ای هنر بی تو بی بعنا
می خوامت خاله
الهی قربون این اثرت برم من
سبکش کوبیسمه نه؟
قیمتش چند بود؟ نتونستم بخونم


واااااااااااااای مرسی خاله خیلی خوش اومد . البته واسه شما هزینه ای نداره
مامان نیکی
8 دی 90 19:11
قربون خودت واین نقاشی نازت برم من خیلی ناز کشیدی عسل خاله


مرسی خاله جون
مامان بیتا
4 بهمن 90 11:48
کـمـک کـن مـثـل مشهد، شهر رؤیا دلـم پـر ازدحـام از نـور بـاشــد پـر از پـرواز کـفـتـرهـاى کوچک سـرم سـبـز و دلـم پـر شور باشد شهادت امام رضا (ع)تسلیت باد
مامان ترمه
5 بهمن 90 0:44
خیلی خوشم اومد از این وبلاگ
حتما نکات نفقاشی هم بفرمایید


حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گالری متین می باشد